søndag den 27. juli 2014

De sidste to dage i USA

Lørdag d. 26/7
Vi kørte fra Las Vegas omkring kl 9 og kørte forbi outlet, da Flemming i går havde set nogle bukser, som han alligevel gerne ville have. Så satte vi næsen mod "Peggy Sue's diner" - en 50'erne retro restaurant som Camilla havde fundet. Det var rigtigt hyggeligt. En køretur på ca 2 1/2 time og i den rigtige retning. Tæt på lå vores næste overnatningssted - Barstow camping. Her er pool og igen som på mange andrecampingplsdser - dårligt WiFi.

Det var meningen at vi ville se "Ghost Town" - men vi fandt ud af at der stort set kun var souvenirbutikker og restauranter. Samtidigt med at det var mega varmt, så droppede vi turen og blev på pladsen.

Søndag d. 27/7
Sidste overnatning blev på en campingplads ca 45 min kørsel fra LA. Camilla og Dorte fik lavet både mani- og pedicure, mens drengene handlede og så ventede - lidt for længe synes de. Resten af dagen gik med at få pakket kufferter og så besøg ved poolen. Nu hvor vi er tilbage ved LA og dermed kysten, så er temperaturen nu mere som sommer i Europa og med en forholdsvis kølig nat :-)

Mandag d. 28/7
Vi stod op kl 7.30 og spiste i fred og ro. Vi udgjorde et fantastisk team for at få pakket det sidste samt at få rengjort vognen. Heldigvis kunne vi have det hele i vores kufferter. Kl 10 var der afgang mod Cruise America for at aflevere vognen. Det tog 5 min, så var vognen inspiceret og vi kunne vente på transport til lufthavnen. Christians drøm var at køre i en limousine og det lykkedes. Nu sidder vi og venter i lufthavnen. Vores fly er 35 min forsinket og vi skal derfornu flyve kl. 19.10 (USA tid) og forventer dermed at lander i Kbh. Ca. Kl. 20.00 tirsdag.